اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

پیامک عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



پیامک عاشقانه


کمتر ای مونس جان بر من دیوانه بخند

که در این دشت جنون

 عاقل و دیوانه یکی است

  
 
پیامک عاشقانه


دل جز ره عشق تو نپوید هرگز

 جان جز سخن عشق نگوید هرگز

صحرای دلم عشق تو شورستان کرد

 تا مهر کسی در آن نروید هرگز


پیامک عاشقانه


در دیده به جای خواب

 آب است مرا

 زیرا که به دیدنت شتاب است مرا


پیامک عاشقانه


صدایت در گوشم زمزمه میشود

 و نگاهت در ذهن مجسم

ولی من تو را میخواهم

 نه خیالت را


پیامک عاشقانه


بهارت بی گل و بلبل نباشد

 نگاهت خالی از سنبل نباشد

به گلزار محبت تا قیامت

خودت گل باش و عمرت گل نباشد


پیامک عاشقانه


زیر سایه امن ترین سایبان هستیم

 دلواپس دلواپسی های یکدیگر باشیم


پیامک عاشقانه


روز سپری شد به امیدی که شب آید

 شب آمد و دیدم به لبم تاب و تب آمد

ای یار دعا کن من بیچاره مبادا

 در حسرت دیدار تو جانم به لب آید


پیامک عاشقانه


گویند دنیا خواهی یا دوست

گویم ای بی خبران دنیا با دوست نکوست


پیامک عاشقانه


آشنای شهر بارون بیا من شدم پشیمون

 فکر این شکسته دل باش پشت ابرا نشو پنهون


پیامک عاشقانه


نا امیدانه ز دل آه غریبانه کشیدم

 ما امیدی نکشیدی تا بدانی چه کشیدم


پیامک عاشقانه