اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

SMS احساسی

اس ام اس عاشقانه



SMS احساسی


پای من خسته از این رفتن بود

 فصه ام قصه دل کندن بود

دل که دادم به یارم دیدم

 راهش افسوس جدا از من بود

  
 
SMS احساسی
 

من و این داغ در تکرار مانده

 من و این عشق بیدار مانده

مپرس از من چرا دلتنگ هستم

 دلم بین در و دیوار مانده


SMS احساسی


دردم این است که باید پس از این قسمت ها

سال ها منتظر قسمت آخر باشم


SMS احساسی


کف آسفالت صافه ولی ترک داره

 مثل دله منه که غما رو یدک داره

اینجا قوانینی داره که بی تبصرست

نگاها شلیک میشه بهت از غرض

ممکنه آرزوهات توی حباب بمونن

تا وقتی سنگ قبرتو با گلاب بشورن


SMS احساسی


دریغا، مسکین تن من

 که پست اش کردم به خیال باطل که بلندی روح را به جز این راه

نیست آنکه تن ام

 به خواری بر سر راه افکندی!

آه!

 باید که بر این اوج بی بازگشت در

تنهایی بمیرم


SMS احساسی


یک روز رسد خوشی به اندازه کوه

 یک روز رسد غمی به اندازه دشت ٬

افسانه زندگی چنین است گلم

 در سایه کوه باید از دشت گذشت


SMS احساسی


بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند که اگر عاشق بشوند

به خود بیشتر عشق می ورزند تا به معشوق


SMS احساسی


دوست دارم شب را به غم سر کنم

 دفتری را از اشک چشمم تر کنم

نام آن دفتر نهم دیوان عشق

 عشق را عنوان آن دفتر کنم


SMS احساسی


لازمه عشق و خوشبختی

 جذب کردن چیزهای تازه نیست

بلکه خذف کردن افکار کهنه و پوچ است


SMS احساسی


اگر آزاد بودم به دور دستها پرواز میکردم

 و نام تو  را که زیباترین نام هاست


SMS احساسی