اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه


خدایا دیده ای بینا به من ده

 دلی پر شور و بی پروا به من ده

دستم از هر چیز خالیست

 دلی سرشار چون دریا به من ده

  
 
اس ام اس عاشقانه


شیرین تر از عسل هم میتوان آفرید

 اما به شرط آنکه من آن زنبور سرباز دل باخته باشم

و تو آن تنها گلی که نصیب من شده است



اس ام اس عاشقانه



خدا تنهاست دوتا نمیشه

 دل اگه دل باشه از هم جدا نمیشه


اس ام اس عاشقانه


قربان وجودت

که وجودم ز وجودت شده موجود



اس ام اس عاشقانه


کاش میشد دارو باشی

 نه زخم کاری نه نمک

واسه خودت آدمی باشی نه آدمک


اس ام اس عاشقانه


زندگی تجربه تلخ فراوان دارد

و سه تا کوچه و پس کوچه و یک عمر بیابان دارد


اس ام اس عاشقانه


خوشا روزی که با هم مینشستیم

 قلم در دست و کاغذ مینوشتیم

قلم بشکست و کاغذ در هوا شد

 مگر خط جدایی مینوشتیم


اس ام اس عاشقانه


چه رنجی است زیبایی ها را تنها بردن

و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن

و چه زندگی آزار دهنده ای است تنها بودن



اس ام اس عاشقانه



سوگند میخورم

 به جز حضور تو هیچ چیز را در این دنیا را جدی نگرفتم

حتی عشق را


اس ام اس عاشقانه


من آن ابرم که میخواهد ببارد

 دل تنگم هوتی گریه دارد

دل تنگم غریب این در و دشت

 نمیداند کجا سر میگذارد


اس ام اس عاشقانه