اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس تنهایی

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس تنهایی


تا قاف ترین قله هستی سیمزغترین همسفرم باش

من مرغ اسیر دریاچه نورم

 تا پر بکشم سوی خدا

 بال و پرم باش

   

اس ام اس تنهایی


گاهی خیال میکنم از من بریده ای

 بهتر  ز من برای دلت برگذیده ای

از من عبور میکنی و دم نمیزنی

 تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای



اس ام اس تنهایی



شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی

 من همان تنهایی ام

 یادت نره یادم کنی


اس ام اس تنهایی


مژه بر هم مزن ای دوست که بادم ببرد

 چون سبک تر شده ام

 از پر کاهی ز غمت


اس ام اس تنهایی


گر ز جهان بگذرم از تو نخواهم گذشت

 سر رود از پیکرم از تو نخواهم گذشت

مردمک چشم من نقش تو بر خود گرفت

 ور همه جا بنگرم از تو نخواهم گذشت


اس ام اس تنهایی


دوستی چیزی برای هدیه نیست

 طرح دریا و غروب گریه نیست

دوستی یک کلبه ویرانه نیست

 صحبت از شمع و گل پروانه نیست

دوستی تنهای تنها یک تب است

 بی تو ماندن در سکوت یک شب است


اس ام اس تنهایی


عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است

 هرچه عاشق زار تر

 معضوق از او بیزار تر


اس ام اس تنهایی


صدایت میکنم هر شب

 تو هم امشب صدایم کن

تو مغروری

 غرورت را فقط یک شب فدایم کن


اس ام اس تنهایی


شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند

 آن قدر شوق به دیدار تو دارم که خدا میداند


اس ام اس تنهایی


روزی سپری شد به امیدی که شب آید

 شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد

ای دوست دعا کن که من بیچاره مبادا

 در حسرت دیدار تو جانم به لب آید


اس ام اس تنهایی