اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس رومانتیک

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس رومانتیک


یادت  در دموکراسی خاطراتم

سلطنت می کند

  
 
اس ام اس رومانتیک


من به تنهایی این دل مشکوکم

یا دلکم دل نیست

 یا آن که در دل است

 اهل دل نیست


اس ام اس رومانتیک


این‌روزها سخاوتِ باد صبا کم است

یعنی خبر ز سویِ تو، این‌روزها کم است

غیر از خدا که‌را بپرستم؟

 تورا، تورا

حس می‌کنم برای دل‌ام یک خدا کم است


اس ام اس رومانتیک


می توانی بروی قصه و رویا بشوی

راهی دورترین گوشه ی دنیا بشوی

من و تو مثل دو تا رود موازی بودیم

من که مرداب شدم

 کاش تو دریا بشوی


اس ام اس رومانتیک


من نمی دانستم

که سر انجام چه آید به سرم

تو مرا خوب نگر

شاید اینبار ببینی که تورا منتظرم


اس ام اس رومانتیک


دلم صاف نمی شود با تــو

حالا تو هــی به مهـربانی ام دخیل ببند


اس ام اس رومانتیک


چگونه در این چشم های زیبا

جا داده ای

این همه دروغ را


اس ام اس رومانتیک


انذیشه ات را با که می پرورانی

خوش به حالش

اما مرا همین بس که

دوستت دارم


اس ام اس رومانتیک


تسبیح نیستم اما

نفسم را به شماره انداخته است

شوق دستهای تو


اس ام اس رومانتیک


من که بروم

جا برای خیلی ها باز می شود توی دلت

انگار زیادی جا گرفته ام


اس ام اس رومانتیک