اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس غمگین

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس غمگین


بیچاره آهویی که صید پنجه ی شیری ست

بیچاره تر شیری که صید چشم آهویی ست

  
 
اس ام اس غمگین


چشم  زمستان را

کور کرده

مهربانی  چشم هایت!


اس ام اس غمگین


به سراغ من اگر می آیی

دگر آسوده بیا

چند وقتی ست که فولاد شده

چینی نازک تنها یی من


اس ام اس غمگین


من دزدکی نگاهت می کنم

تو نگاهت را از من می دزدی

هر دو دزدیم

نه؟


اس ام اس غمگین


خدا خیر بدهد

این کفش های بندی را

که رفتنت را دقیقه ای حتی به تعویق می اندازند


اس ام اس غمگین


شکایت نمی کنم

اما آیا واقعاً یک بار شد که

در گذر همین همیشه ی بی شکیب

دمی دلواپس تنهایی دستهای من شوی


اس ام اس غمگین


چشمانم خسته است

 و نبض ذهنم افتاده

کاش نگاهت

 یک قدم نزدیک تر بود


اس ام اس غمگین


روزهای تنهایی

سخت نیست

سرده


اس ام اس غمگین


من تمام نا تمام توام

ناتمام تمام من کجائی


اس ام اس غمگین


نافم را که بریدند

فاصله ها شد تقدیر من

آری از همان وقتها شروع شد

 بی‌ تو بودنم


اس ام اس غمگین