اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عرفانی

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عرفانی


چه کردی با دل من نازنینم

 که هر تا سحر اندوهگینم

مرا دعوت بکن در باغ چشمت

 که از باغ تو لبخندی بچینم

    

اس ام اس عرفانی


تو را خواهم وگرنه یار کم نیست

گلی خواهم وگرنه خار کم نیست

گلی خواهم که در سایه اش بشینم

 وگرنه سایه دیوار کم نیست


اس ام اس عرفانی


دل هیچ کس نمیسوزد برای حال غمناکم

 مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم


اس ام اس عرفانی


همیشه یادمان باشد

که زندگی پیمودن راهی برای رسیدن به خداست

و قدم هایمان باید طوری باشد که حتی دانه کشی در زیر پایمان له نشود


اس ام اس عرفانی


خواهم تو را مهمان کنم در گوشه ای از قلب خویش

 آیا قبولش میکنی این کلبه ویرانه را


اس ام اس عرفانی


من به تنهائی یک چلچله در کنج قفس

 بند بند وجودم همه در حسرت یک پروازند

من به پرواز نمی اندیشم

به تو می اندیشم که تو زیباتر از اندیشه یک پروازی


اس ام اس عرفانی


در سایه تو چندیست آرام جان ندارم

 یا سایه تو سرد است ، یا من امان ندارم


اس ام اس عرفانی


نه از خاکم نه از بادم

 نه در بندم نه آزادم

نه آن لیلا ترین مجنون

 نه آن شیرین نه فرهادم

فقط مثل تو غمگینم

 فقط مثل تو دلتنگم

اگر آبی تر از آبم

 اگر همزاد مهتابم

بدون تو چه بی رنگم

 بدون تو چه بی تابم


اس ام اس عرفانی



آب پاش برای رسیدن به گلش

دلش رو پر میکنه و سنگینی رو تحمل میکنه

و به خاطر شادابی گلش اشک میریزه

آهای رفیق ، آب پاشتم


اس ام اس عرفانی


میدونی فرق رفاقت با قیافت چیه

رفاقت بنچ حرف داره

اما قیافت حرف نداره


اس ام اس عرفانی