اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس زیبا

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس زیبا


عزیز یادی بکن از یار خسته

 غبار دوریت بر من نشسته

دگر تیری نزن بالی ندارم

 وجودم از غمت در هم شکسته

  
 
اس ام اس زیبا


کاش میشد تک درختی در میان قلب تو

 تا وجودم میوه میداد از محبت های تو


اس ام اس زیبا


آنقدر رسم وفا مرده که ترسم

 لیلی هم اگر زنده شود یادی از مجنون نکند



اس ام اس زیبا


از آن روز که شنیدم صدایت

 دلم پر در آورده کرده هوایت

دلم عاشق شده افتاده به پایت

 بنازم قدرت عشق خدایت


اس ام اس زیبا



استاد کائنات که این کازخانه ساخت

مقصود عشق بود ، جهان بهانه ساخت


اس ام اس زیبا


آسمان رنگ شب یلدا گرفت

یاد تو آمد به قلبم جا گرفت

تا سحر غم با دلم هم خانه بود

 از فراق تو دلم دیوانه بود


اس ام اس زیبا


در دستم قلم دارم ، از قلبم هوا دارم

 از نزدیک  نمیبینم ، از دور سلام دارم


اس ام اس زیبا


خارها را باید دوست داشت

 گل ها را که همه دوست دارند


اس ام اس زیبا


عزیز یادی بکن از قلب خسته

 غبار دوریت بر من نشسته

دگر تیری نزن بالی ندارم

 وجودم از غمت در هم شکسته


اس ام اس زیبا


بی تو بدترین منم ، با تو بهترین منم

 عاشق نگاه تو ، به خدا خود منم


اس ام اس زیبا