اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس دلتنگی


ای کاش زندگیم در یک کاسه آب خلاصه میشد

 که آن را بدرقه راهت میکردم

  
 
اس ام اس دلتنگی


قلم بتراشم از هر استخوانم ، مرکب گیرم از خون رگانم

بنویسم نامه ای از پرده دل

 برای یار مهربانم


اس ام اس دلتنگی


اگر خاری شوی بر دل نشینی

 تو را نازت کشم ، چون نازنینی


اس ام اس دلتنگی


دانم و دانی که جانم عاشق از آن توست

 پس بزن آتش به جانم که جانم جان توست

گر زنی آتش به جانم من بسوزم در رهت

پس از آن هر ذره از خاکسترم خواهان توست


اس ام اس دلتنگی


آهای قسنگ تر از همه ، هر چی ازت بگم بازم کمه

 بذار بگم دوستت دارم

دوستت دارم یه عالمه


اس ام اس دلتنگی


دارم میرم نگو نرو ، هوا هوای رفتنه

 هرچی بوده تموم شده ، چاره ما گذشتنه

دارم میرم تا سرنوشت ما رو به بازی نگیره

 خوب میدونم این عاشقی از یاد هر دو مون میره


اس ام اس دلتنگی


من اگر پیش خودم پنهانم

 من اگر خسته ترین انسانم

تو گلم بی وفایی

بی وفاترین گلی روی زمین


اس ام اس دلتنگی


گویند ضریح چشم تو صد معجزه دارد

 ای کاش من رائر چشمان تو بودم


اس ام اس دلتنگی


آموزگار عشق شدیم و

خود نشناختیم “الفبا” را


اس ام اس دلتنگی


اگر دل سپردن به تو خطاست

 به تعداد باران خطا میکنم


اس ام اس دلتنگی