اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه و دوستی

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس  عاشقانه و دوستی


یار دل آزار من وفا نشناسد

 راستی عجب نعمتی است یار وفادار

  
 
اس ام اس  عاشقانه و دوستی


اتل متل یه گلدون

 فرستادم براتون

گل نداره ببخشید

 شما بشید گل اون


اس ام اس  عاشقانه و دوستی


مدتی میگذرد از تو ندارم خبری

 مگر این دوری من بر تو ندارد اثری


اس ام اس  عاشقانه و دوستی


تو گرانمایه ترین اثری

 من اگر قاب تو باشم کافی است


اس ام اس  عاشقانه و دوستی


توی کلبه تو بیشه ، رو بخار گرم شیشه

 مینویسم با تو هستم ، از گذشته تا همیشه


اس ام اس  عاشقانه و دوستی


ای کاش دلت از دل تنگم گذری داشت

 ای کاش نگاه تو بر این سو نظری داشت


اس ام اس  عاشقانه و دوستی


تنها ترین آدم دنیا

 کسی است که دلش زندانی دیگری باشد


اس ام اس  عاشقانه و دوستی


یک لحظه لبخندت میلاد عشق من است

 سجده شکر به درگاه خداوند

میگذارم که تو را به من هدیه داد


اس ام اس  عاشقانه و دوستی


از هر کس محبت خواستیم بر سرمان منت گذاشت

حیف این دل عاشق که به این دیار پا گذاشت


اس ام اس  عاشقانه و دوستی


کاسه هفت آسمان گر بشکند

فکرش نباشد

ظرف دل گر بشکند وانگه قیامت میشود


اس ام اس  عاشقانه و دوستی