اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

مسیج عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه



مسیج عاشقانه جدید


بشکست دلم کسی صدایش را نشنید

 آری ، دل مرد بی صدا میشکند

   

مسیج عاشقانه جدید


راز دلت را به چشم هایت نگو

چون میگریند و راز نگهدار نیستند


مسیج عاشقانه جدید


نوشتم بر در و دیوار خانه

 که بعد از من بماند این نشانه

اگر گویند نویسنده کجا رفت

 بگوئید رفته از دست زمانه


مسیج عاشقانه جدید


در باغ دلم جوانه ای باید و نیست

 شوق غزل ، ترانه ای باید و نیست

خواهم که تو را ببینم اما چه کنم

 دیدار تو را بهانه ای باید و نیست


مسیج عاشقانه جدید


دوستی برگ گلی نیست که بر باد رود

تشنه را آب محال است که از یاد رود


مسیج عاشقانه جدید


آواز عاشقانه ما در گلو شکست

حق با سکوت بود ، صدا در گلو شکست

فرصت گذشت و حرف دلم نا تمام ماند

 تنها بهانه ما در گلو شکست

تا آمدم که با تو خداحافظی کنم

 بغضم امان نداد و وداع در گلو شکست


مسیج عاشقانه جدید


باور کن ای دیر آشنا تنهایم

 بی تو نمیدانم چه خواهد شد فردایم

در این سکوت فصل جدائی ها

 به یاد تو در این ویرانه راه می پیمایم


مسیج عاشقانه جدید


قاصدک حرف دلم را تو فقط میدانی

نامه عاشقی ام را تو فقط میخوانی

قاصدک هیچ کس با من نیست

همه رفتند ،  تو چرا میمانی


مسیج عاشقانه جدید


مهرت به هزار چهره آراسته است

زیبائی ات از رونق مه کاسته است

من آنچه دلت خواست ، هرگز نشدم

 اما تو همانی که دلم خواسته است


مسیج عاشقانه جدید


آواز تیشه امشب ، از بیستون نیامد

شاید به خواب شیرین ، فرهاد رفته باشد


مسیج عاشقانه جدید