اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

SMS عرفانی و فلسفی

اس ام اس عاشقانه



SMS عرفانی و فلسفی


سیل دریا دیده هرگز باز نمیگردد به جوی

نیست ممکن هرکه عاشق شد

مگر عاقل شود

  
 
SMS عرفانی و فلسفی


روزم خوش است

 چراکه برای تو میخوانم

شبم خوش است

 چراکه برای من میخوانی

روزگارم خوش نیست

 چراکه باهم نمیخوانیم


SMS عرفانی و فلسفی


غمناک ترین ناله دلم

 بهانه دیدن توست

 تو بگو با دل بی قرارم چه کنم


SMS عرفانی و فلسفی


گریه کن ای ابرک من همچون ستاره بر زمین

روز میلاد مرا در شب بی صحر ببین


SMS عرفانی و فلسفی


در ان زمان که وفا قصه برف و تابستان است

 و صداقت گل نایابی است

به چه کسی باید گفت

 با تو خوشبخت ترین  انسانم


SMS عرفانی و فلسفی


کاش میشد همچو  آواز خوش یک  “دوره گرد”

زندگی را بار دیگر

 دوره کرد


SMS عرفانی و فلسفی


بعد تو دگر هستی ما پا نگرفت

 بعد از تو کسی در دل ما جا نگرفت

در کلبه تنهائی خود پوسیدم

بعد از تو کسی سراغ ما را نگرفت


SMS عرفانی و فلسفی


گر تو را با ما تعلق نیست

 مارا شوق هست

گر تو را بی ما صبوری هست

 ما را تاب نیست


SMS عرفانی و فلسفی


من غروب غم انگیز خورشید را زمانی دوست دارم

که بدانم فردایش تو را میبینم


SMS عرفانی و فلسفی


دل من ترانه دارد ، غم عاشقانه دارد

به هوای روی ماهت ، همه شب بهانه دارد


SMS عرفانی و فلسفی