اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس  عاشقانه


عشق فرآیندی است

که در طی آن من به تو کمک کنم تا به خود واقعی ات

نزدیکتر شوی ، نه آنچه من می خواهم

  

اس ام اس  عاشقانه


هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق

کسی دستت را بگیرد

که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد


اس ام اس  عاشقانه


غم ها چو کوه گشته و بیداد میکند

 عمرش دراز باد آنکه ز ما یاد میکند


اس ام اس  عاشقانه


عشق زیباست

 اما وقتی بی وفائی را دیدی

 عشق را مجازات نکن


اس ام اس  عاشقانه


میخواهم از چشمان تو دنیائی بسازم

تا همه دنیای عاشقان دنیایم شوند


اس ام اس  عاشقانه


خدا حافظ برای تو رهائی داشت

 برای من غم تلخ جدائی داشت


اس ام اس  عاشقانه


سردفتر عالم معانی عشق است

 سر بیت قصیده جوانی عشق است

ای آنکه خبر نداری از عالم عشق

 این نکته بدان که زندگانی عشق است


اس ام اس  عاشقانه


دو چشمت سرزمین آرزوها

 نگاهت داستان آشنائیست

امان از آن زمان که قلبم

 گرفتار خزان یک جدائیست


اس ام اس  عاشقانه


در اوج یقین اگرچه تردیدی هست

 در هر قفسی کلید امیدی هست

چشمک زدن ستاره در شب یعنی

 توی چمدان ماه ، خورشیدی هست


اس ام اس  عاشقانه


گاهی به درد دل خود میخندم

 خلق دارد تصور که دلی خوش دارم


اس ام اس  عاشقانه