اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عشق و محبت





اس ام اس عشق و محبت


دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ

 نامش هرگز ننهم دل ، که به آن گویم سنگ

  
 
اس ام اس عشق و محبت
 

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا

 
فردا شد و باز هم توگفتى فردا

امروزدلم مانده و یک دنیا حرف

 
یک هیچ به نفع دل تو تا فردا


اس ام اس عشق و محبت


بهار و این همه دلتنگی؟!

نه

شاید فرشته ای

فصلها را به اشتباه

ورق زده باشد


اس ام اس عشق و محبت


پیش چشمت خطاست شعر قشنگ

چشمت از شعر من قشنگ تر است

من چه گویم که در پسند آید

دلم از این غروب تنگ تر است


اس ام اس عشق و محبت


سه شاخه گل برات میفرستم

یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه

دومی از طرف دلمه که دوستت داره

و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده


اس ام اس عشق و محبت


از چه دلتنگ شدی !؟

دلخوشی ها کم نیست !

بهتر ببین


اس ام اس عشق و محبت


می بوسیمت سه تایی  من و غم و تنهایی

 امان از این جدایی دلتنگتم خدایی


اس ام اس عشق و محبت


منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میزارم

مقصرش دلتنگیه ، من که گناهی ندارم


اس ام اس عشق و محبت


تو این دنیا تو این عالم

 میون این همه آدم

ببین من دل به کی دادم

 به اون کس که نمیخوادم

دلم شیشه دلش سنگه

واسه سنگه دلم تنگه


اس ام اس عشق و محبت


میخوام که عاشقت بشم

 گل شقایقت بشم

دلم واست تنگ شده بود

 گفتم مزاحمت بشم


اس ام اس عشق و محبت