اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه غریبانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه غریبانه


بیا باران را دعوت کنیم

 به جشن دلتنگی رازقی

بیا دوباره عادت کنیم

به بغض غریبانه عاشقی

  
 
اس ام اس عاشقانه غریبانه


تمام خنده هایم را نذر کرده ام

تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا

عطر دستهایت

 دلتنگی ام را به باد می سپارد


اس ام اس عاشقانه غریبانه


فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی

 دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی


اس ام اس عاشقانه غریبانه


بدرود را نگفته برای سلام تو

از اولین دقیقه دلم تنگ می‌شود


اس ام اس عاشقانه غریبانه


من و این داغ در تکرار مانده

 من و این عشق بیدار مانده

مپرس از من چرا دلتنگ هستم

 دلم بین در و دیوار مانده


اس ام اس عاشقانه غریبانه


فرق عزیز و دلتنگ

دلتنگ کسی که پیام میده

عزیز کسی که پیام میخونه


اس ام اس عاشقانه غریبانه


یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن

شاید برنده کل دلتنگی هات شدم


اس ام اس عاشقانه غریبانه


اگه دلتنگ باشی تو

 مثل بارون شروع میشم

که با هر قطره اشکت

 منم که زیر رو رو میشم

همیشه ساده رنجیدی

 همیشه سخت بخشیدی

تورو میبخشم این لحظه

شاید بازم منو دیدی


اس ام اس عاشقانه غریبانه


من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمیپرسی چرا حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست


اس ام اس عاشقانه غریبانه


بی روی او به دنیا

 یک ذره نیست میلی

از وقت رفتن او

 خیلی گذشته ، خیــــلی

دلتنگم و پریشان

با یک امید کم رنگ:

شاید برای من هم

 دلتنگ مانده لیلی


اس ام اس عاشقانه غریبانه