اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس جذاب و زیبا

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس جذاب و زیبا


دل جز ره عشق تو نپوید هرگز

 جان جز سخن عشق نگوید هرگز

صحرای دلم عشق تو شورستان کرد

تا مهر کسی در آن نروید هرگز

  
 
اس ام اس جذاب و زیبا


در دیده به جای خواب ، آب است مرا

زیرا که به دیدنت شتاب است مرا


اس ام اس جذاب و زیبا


صدایت در گوشم زمزمه میشود و نگاهت در ذهن مجسم

ولی من تو را میخواهم

 نه خیالت را


اس ام اس جذاب و زیبا


بهارت بی گل و بلبل نباشد

 نگاهت خالی از سنبل نباشد

به گلزار محبت تا قیامت

خودت گل باش و عمرت گل نباشد


اس ام اس جذاب و زیبا


زیر سایه امن ترین سایبان هستیم

 دلواپس دلواپسی های یکدیگر باشیم


اس ام اس جذاب و زیبا


روز سپری شد به امیدی که شب آید

 شب آمد و دیدم به لبم تاب و تب آمد

ای یار دعا کن من بیچاره مبادا

 در حسرت دیدار تو جانم به لب آید


اس ام اس جذاب و زیبا


گویند دنیا خواهی یا دوست ؟

گویم ای بی خبران دنیا با دوست نکوست


اس ام اس جذاب و زیبا


آشنای شهر بارون بیا من شدم پشیمون

 فکر این شکسته دل باش پشت ابرا نشو پنهون


اس ام اس جذاب و زیبا


نا امیدانه ز دل آه غریبانه کشیدم

 ما امیدی نکشیدی تا بدانی چه کشیدم


اس ام اس جذاب و زیبا


خدایا دیده ای بینا به من ده

 دلی پر شور و بی پروا به من ده

دستم از هر چیز خالیست

دلی سرشار چون دریا به من ده


اس ام اس جذاب و زیبا