اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس جدید


من دلم میخواد خستگی را بفشارم در مشت

 غصه ها را در باد

فاتح قلعه بی روزن تردید شوم

من دلم میخواهد بیداری هم چون رویا شیرین باشد

  
 
اس ام اس جدید


ببندم شال و میپوشم قدک را

 بنازم گردش چرخ و فلک را

بگردم آب دریا ها سراسر

بشویم هر دو دست بی نمک را


اس ام اس جدید


قویی که شنا میکرد در برکه چشمانت

 موجی که رها میشد در بستر چشمانت

بویی که نفس میزد در دام گریبانت

من بودم و خواهم بود همواره پریشانت


اس ام اس جدید


در ماه مهر بادهای پاییزی بی مهری را با برگ درختان آغاز میکنند


اس ام اس جدید


آن قدر عشق تو دارم که اگر آه کشم

ز لبم بوی کباب جگرم میآید !


اس ام اس جدید


صحبت از آسایش دل در مقام عشق نیست

 در چنین هنگامه حال مرغ سرگردان خوش است


اس ام اس جدید


من یک نامه عاشقانه ام ، بازم کن

 محتاج کمی نوازشم ، یارم باش

هر قدر که سکه ای سیاهم ای دوست

 در قلک سینه ات پس اندازم کن


اس ام اس جدید


گمانم اشک من پایان ندارد

 دل دریادلان سامان ندارد

بریز اشک صداقت بر نگاهت

که خنده بر لبانم جا ندارد


اس ام اس جدید


من در این سن جوانی ز جهان سیر شدم

صورتم گر چه جوان است ز دل پیر شدم

اشتباهی که همه عمر پشیمانم کرد

 اعتمادیست که بر مردم دوران کردم


اس ام اس جدید


کمتر ای مونس جان بر من دیوانه بخند

 که در این دشت جنون ، عاقل و دیوانه یکی است


اس ام اس جدید