اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

مسیج عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه



مسیج عاشقانه جدید


دوستی چیزی برای هدیه نیست

طرح دریا و غروب گریه نیست

دوستی یک کلبه ویرانه نیست

 صحبت از شمع و گل پروانه نیست

دوستی تنهای تنها یک تب است

 بی تو ماندن در سکوت یک شب است

  

مسیج عاشقانه جدید


عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است

 هرچه عاشق زار تر

معضوق از او بیزار تر


مسیج عاشقانه جدید


صدایت میکنم هر شب

 تو هم امشب صدایم کن

تو مغروری

غرورت را فقط یک شب فدایم کن


مسیج عاشقانه جدید



شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند

آن قدر شوق به دیدار تو دارم که خدا میداند


مسیج عاشقانه جدید


روزی سپری شد به امیدی که شب آید

شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد

ای دوست دعا کن که من بیچاره مبادا

 در حسرت دیدار تو جانم به لب آید


مسیج عاشقانه جدید


مهربانی نقش هر نقاش نیست

 هر که نقشی را کشید نقاش نیست

نقش را نقاش معنا میدهد

 مهربانی نقش یار است حیف که یار نقاش نیست


مسیج عاشقانه جدید


پای من خسته از این رفتن بود

 فصه ام قصه دل کندن بود

دل که دادم به یارم دیدم

 راهش افسوس جدا از من بود


مسیج عاشقانه جدید


من و این داغ در تکرار مانده

 من و این عشق بیدار مانده

مپرس از من چرا دلتنگ هستم

 دلم بین در و دیوار مانده


مسیج عاشقانه جدید


دردم این است که باید پس از این قسمت ها

سال ها منتظر قسمت آخر باشم


مسیج عاشقانه جدید


از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم

 خوشتر از یاد عزیزان ثمری نیست


مسیج عاشقانه جدید