اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس دلتنگی


زندگی تجربه تلخ فراوان دارد و سه تا کوچه و پس کوچه و

یک عمر بیابان دارد

   

اس ام اس دلتنگی


خوشا روزی که با هم مینشستیم

قلم در دست و کاغذ مینوشتیم

قلم بشکست و کاغذ در هوا شد

 مگر خط جدایی مینوشتیم


اس ام اس دلتنگی


چه رنجی است زیبایی ها را تنها بردن و چه زشت است

 زیبایی ها را تنها دیدن

و چه زندگی آزار دهنده ای است تنها بودن


اس ام اس دلتنگی


سوگند میخورم

به جز حضور تو هیچ چیز را در این دنیا را جدی نگرفتم

حتی عشق را


اس ام اس دلتنگی


من آن ابرم که میخواهد ببارد

 دل تنگم هوتی گریه دارد

دل تنگم غریب این در و دشت

نمیداند کجا سر میگذارد


اس ام اس دلتنگی


تا قاف ترین قله هستی سیمرغترین همسفرم باش

من مرغ اسیر دریاچه نورم

تا پر بکشم سوی خدا

 بال و پرم باش


اس ام اس دلتنگی


گاهی خیال میکنم از من بریده ای

 بهتر  ز من برای دلت برگذیده ای

از من عبور میکنی و دم نمیزنی

تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای


اس ام اس دلتنگی


شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی

 من همان تنهایی ام ، یادت نره یادم کنی


اس ام اس دلتنگی


مژه بر هم مزن ای دوست که بادم ببرد

چون سبک تر شده ام ، از پر کاهی ز غمت


اس ام اس دلتنگی


گر ز جهان بگذرم از تو نخواهم گذشت

 سر رود از پیکرم از تو نخواهم گذشت


اس ام اس دلتنگی