اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

SMS احساسی

اس ام اس عاشقانه




SMS احساسی


سلام خسته نباشید !

میخواستم صحنه یه تصادف رو گزارش کنم

برخورد دوتا برق نگاه با سرعت خیلی زیاد ، مقصر ۱۰۰% عاشق شده !

و تا ابد به سکوت محکوم شد !

    

SMS احساسی


۰۲۹۴۵۵۴۳۵۲۲۳۴

این شماره حساب قلبمه !

هرچی غم داری بریز به حسابم !


SMS احساسی


باید از آرامش گل ها گذشت

 شادمان چون لحظه دیدار شد

بهترین تسکین دل این جمله است

 باید از پیوند تو سرشار شد


SMS احساسی


تا تویی در خاطرم

 با دیگران بیگانه ام

 با خیالت همنشینم

 گوشه ای زندانی ام


SMS احساسی


آهای یارم و دلدار

 منم عاشق تن دار

 ببین دل تو دلم نیست

 واسه لحظه دیدار


SMS احساسی


خزان بنشست و گل با بادها رفت

چه آسان میشود از یادها رفت


SMS احساسی


 پیری آن نیست که بر سر یزند موی سفید

 هر جوانی که به دل عشق ندارد پیر است


SMS احساسی


بوی یوسف میدهد پیراهنت

 پیر کنعانم برای دیدنت


SMS احساسی


گل یخ در زمستان تو هستم

 اسیر ناز چشمان تو هستم

مرا پرپر مکن با بی وفایی

 که من مشتاق دیدار تو هستم


SMS احساسی


از دوست چه میماند در آینه فردا

 جز حرف دل انگیزش

 جز خاطره ای زیبا


SMS احساسی