اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

Message عاشقانه باحال

اس ام اس عاشقانه



Message عاشقانه باحال


در دایره عشق اگر باران بلا بارید

عاشق آن است که از دایره بیرون نرود

  

Message عاشقانه باحال


من به خودم افتخار میکنم

چون قلب کسی را تسخیر کرده ام که هنوز

کسی اجازه وارد شدن به آن را نداشته و نخواهد داشت


Message عاشقانه باحال


هیچوقت نگفته اند که به زور باید لبخند زد

بعضی وقتها باید تا نهایت آرامش گریست

آنگاه تبسمی مهمان لبهایت میشود که زیباتر از رنگین کمان بعد از باران است


Message عاشقانه باحال


پروانه احساسم در دام عنکبوتی افتاد

که عنکبوتش سیر است

 نه میتواند

پرواز کند

نه میتواند بمیرد


Message عاشقانه باحال


یه شاخه گل

یه دنیا مهربونی

تقدیم به تو که هم گلی هم مهربونی


Message عاشقانه باحال


اعتبار دوستی شما رو به اتمام است

برای شارژ مجدد ٬ یک

بووووووس بفرستید !!

همراه اول و آخر


Message عاشقانه باحال


دلم تنگ است

دلم میسوزد از باغی که میسوزد

نه دیداری ٬ نه بیداری

 نه دستی از سر یاری

مرا آشفته میدارد چنین آشفته بازاری


Message عاشقانه باحال


میگن غمتو به هیچکس نگو


حتی به چشات

چون اونم اشک میریزه و رسوات میکنه


Message عاشقانه باحال


هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم

 افسرده دلم را به یاد تو شاد کنم

بی تو دل من چون کلبه ای محزون است

 با یاد تو این خرابه آباد کنم


Message عاشقانه باحال


ای کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن

تا هر یک ساعت یک بار به هم میرسیدیم


Message عاشقانه باحال