اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

حرفهای عاشقانه قشنگ

اس ام اس عاشقانه



حرفهای عاشقانه قشنگ


اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب

اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواب

اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم

تو سیر بخواب

  

حرفهای عاشقانه قشنگ

عشق مقدس است

و عاشق هیچگاه خیانت نمیکند


حرفهای عاشقانه قشنگ

من که گفتم این بهار افسردنی است

من که گفتم این پرستو مردنی است

من که گفتم ای دل بی بند و بار

عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار

آه عجب کاری به دستم داد دل

هم شکست و هم شکستم داد دل


حرفهای عاشقانه قشنگ

یک نفر امد قرارم را گرفت

برگ و بار و شاخسارم را گرفت

چهار فصل من بهار بود ، حیف

باد پائیزی بهارم را گرفت

اعتباری داشتم در پیش عشق

 با نگاهی ، اعتبارم را گرفت

عشق یا چیزی شبیه عشق بود

 آمد و دار و ندارم را گرفت


حرفهای عاشقانه قشنگ

اگر میخواهی در زندگی خوشبخت باشی

هرگز به بدبختی کسی نخند


حرفهای عاشقانه قشنگ

چشمی به هم زدیم و دنیا گذشت

دنبال هم ، امروز و فردا گذشت

دل میگه باز فردا را از نو بساز

 ای دل غافل دیگه از ما گذشت


حرفهای عاشقانه قشنگ

راز دل با یار محرم هم نباید باز گفت

روزی آن محرم اگر بیگانه شد تکلیف چیست ؟


حرفهای عاشقانه قشنگ

بیشتر آدم ها زمانی نا امید میشوند

که چیزی به موفقیتشون نمونده


حرفهای عاشقانه قشنگ

عزیز دلم جدائی مکن

 جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن

ببخش عاشقت را و منت گذار

من که گریه کردم ، عاشق آزاری مکن


حرفهای عاشقانه قشنگ

یادمه که همیشه میگفتی :

برو من همیشه پشتت هستم

ولی هیچ وقت فکر اون خنجر

 که پشتت قایم کرده بودی رو نمیکردم


حرفهای عاشقانه قشنگ