اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

پیامک عاشقانه زیبا

اس ام اس عاشقانه



پیامک عاشقانه زیبا


سـلامی چو بوی خوش آشـنایی

بدان مردم دیده روشـنایی

درودی چو نور دل پارسایان

بدان شمـع خـلوتـگـه پارسایی

  

پیامک عاشقانه زیبا


نـمی‌بینـم از همدمان هیچ بر جای

دلـم خون شد از غصه ساقی کجایی


پیامک عاشقانه زیبا


او شراب بوسه می خواهد ز من

 من چه گویم قلب پر امید را

او به فکر لذت و غافل که من

 طالبم آن لذت جاوید را


پیامک عاشقانه زیبا


به چشمی خیره شد شاید بیابد

نهانگاه امید و آرزو را

دریغا ، آن دو چشم آتش افروز

  به دامان گناه افکند او را


پیامک عاشقانه زیبا


چرا امید بر عشقی عبث بست ؟

 چرا در بستر آغوش او خفت ؟

چرا راز دل دیوانه اش را

 به گوش عاشقی بیگانه خو گفت ؟


پیامک عاشقانه زیبا


وقتی از غربت ایام دلم میگیرد

مرغ امید من از شدت غم میمیرد

دل به رویای خوش خاطره ها میبندم

 باز هم خاطره ها دست مرا میگیرد


پیامک عاشقانه زیبا


زندگی یعنی :

بخند                  هرچند غمگینی

ببخش          هرچند که مسکینی

فراموش کن          هر چند دلگیری


پیامک عاشقانه زیبا


دوست دارم از ته دل ٬ دلی که پر پر میزنه

دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه

دوست دارم حتی اگه یه شب به خواب من نیای

 عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای


پیامک عاشقانه زیبا


سهم هر کس که باشی

خوش به حال و روزگارش

پائیز و زمستونش هم میشه مثل بهارش


پیامک عاشقانه زیبا


امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم

 خورشید فردا مال تو ٬ ببخش که عاشقت شدم

بدرقه لازم ندارم ٬ میرم ای عزیزترین

 نزار بمونه زیر پا ٬ قلبمو بردار از زمین

دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود

 غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود


پیامک عاشقانه زیبا