اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

مسیج دوستی و محبت

اس ام اس عاشقانه



مسیج دوستی و محبت


برگ برگ خاطراتم را خزان بر باد داد

 ای گل ناز بهاری آرزویت میکنم

دوستت دارم ولی من با تمام غصه ها

 خویش را قربانی یک تار مویت میکنم

   

مسیج دوستی و محبت


در ساحل محبت کلمه ای که لایق تو باشد نیافتم

 فقط میتوانم بگویم دوستت دارم


مسیج دوستی و محبت


گوشه قلب قشنگت اگر من نباشم غمی نیست

 تو منو رندونی کردی عاشقی جرم کمی نیست


مسیج دوستی و محبت


میروم خسته و افسرده و زار سوی منزلگه ویرانه خویش

به خدا میبرم از شهر شما

دل شوریده و دیوانه خویش


مسیج دوستی و محبت


چرا روی نقاشی ها بی خودی سایه میزنی

این همه حرف خوب داریم

حرف گلایه میزنی

اگه منو دوست نداری

 اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگاهت بهم کنایه میزنی ؟


مسیج دوستی و محبت


اگه به زور روزگار از زندگیت میرم کنار

میرم که ثابت بکنم عاشقتم دیوونه وار


مسیج دوستی و محبت


آدم های زیادی اشک هامو دیدن

 اما تنها کسی که اشکامو پاک کرد تو بودی


مسیج دوستی و محبت


سلام خوبی ؟

یه سوال داشتم

تو دل منو ندیدی ؟

آخه از وقتی اومد دنبال تو دیگه بر نگشت


مسیج دوستی و محبت


من بگم دوستت دارم با چه رقم یا عددی

 تو که بی نهایتی قشنگ تر از من بلدی


مسیج دوستی و محبت


آهو اگر چشم تو بیند ز چرا می افتد

تو هم اینقدر نخور جانا غم دنیا

که سر و کار همه آخر به خدا می افتد


مسیج دوستی و محبت