اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

یادداشت عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



یادداشت عاشقانه


گل نیست چنین سرکش و رعنا که توئی

مه نیست بدین گونه فریبا که توئی

غم بر سر غم ریخته آنجا که منم

 دل بر سر دل ریخته آنجا که توئی . . .

  
 
یادداشت عاشقانه


اگر دریای دل آبی ست

توئی فانوس شبهایش

اگر حرفی زدم از گل

 توئی مفهوم معنایش


یادداشت عاشقانه


آفتاب پنجره را میشناسد

 حتی اگر بسته باشد

مهتاب به دیدارم میآید حتی اگر خسته باشد

و دل هوای تو را دارد حتی اگر شکسته باشد


یادداشت عاشقانه


در دایره عشق اگر باران بلا بارید

عاشق آن است که از دایره بیرون نرود


یادداشت عاشقانه


من به خودم افتخار میکنم

چون قلب کسی را تسخیر کرده ام که هنوز

کسی اجازه وارد شدن به آن را نداشته و نخواهد داشت


یادداشت عاشقانه


هیچوقت نگفته اند که به زور باید لبخند زد

 بعضی وقتها باید تا نهایت آرامش گریست

آنگاه تبسمی مهمان لبهایت میشود که زیباتر از رنگین کمان بعد از باران است


یادداشت عاشقانه


پروانه احساسم در دام عنکبوتی افتاد

 که عنکبوتش سیر است

نه میتواند

پرواز کند  نه میتواند بمیرد


یادداشت عاشقانه


یه شاخه گل

یه دنیا مهربونی

 تقدیم به تو که هم گلی هم مهربونی


یادداشت عاشقانه


اعتبار دوستی شما رو به اتمام است

برای شارژ مجدد یک

بووووووس بفرستید !!

همراه اول و آخر


یادداشت عاشقانه


دلم تنگ است

 دلم میسوزد از باغی که میسوزد

نه دیداری ٬ نه بیداری ٬ نه دستی از سر یاری

مرا آشفته میدارد چنین آشفته بازاری


یادداشت عاشقانه