اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس تنهایی

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس تنهایی


ای کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم

که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند . . .

  
 
اس ام اس تنهایی


غربت آن است که بدانند کجایی نگیرند خبرت

 دوست آن است که ندانند کجایی بگیرند خبرت


اس ام اس تنهایی


دوست شایسته مثل عطر فروشه

 اگه چیزی از عطرش بهت نده

بوی عطرش بهت میرسه


اس ام اس تنهایی


دل های پاک خطا نمیکنند

 سادگی میکنند

و امروز سادگی

 پاک ترین خطای دنیاست


اس ام اس تنهایی


آنکه میگفت  منم بهر تو غم خوار ترین

چه دل آزار ترین شد

 چه دل آزار ترین


اس ام اس تنهایی


آتش زدی به تار و پودم ای عشق

بر هستی و بر بود و نبودم ای عشق

سر خورده و بی چاره و خوارم کردی

من با تو مگر چه کرده بودم ای عشق


اس ام اس تنهایی


تو ای زیبا ترین نیلوفر من

بخوان غم را تو از چشمان خیسم

بدان این روی زرد از دوری توست

که سر بیرون زد از خاکستر من


اس ام اس تنهایی


دوباره فال حافظ میگیرم

 دوباره توی فالمی

همیشه در خیالتم

اگر چه بی خیالمی


اس ام اس تنهایی


برای آمدنت انتظار کافی نیست

 دعا و اشک و دل بی قرار کافی نیست

خودت دعا بکن ای نازنین که برگردی

دعای این همه شب زنده دار کافی نیست


اس ام اس تنهایی


مشتاق دیدارت شده بودم

چشامو فرستادم تا ببینمت


اس ام اس تنهایی