اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

پیامکهای عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



پیامکهای عاشقانه


اشک ها ریزم اگر شب به آخر برسد

 شب فقط یاد توام کاش به آخر نرسد

  
 
پیامکهای عاشقانه


تو که قصد جدائی کرده بودی  خیال بی وفائی کرده بودی

چرا با این دل خوش باور من زمانی آشنائی کرده بودی


پیامکهای عاشقانه


دارم برات شعر میخونم شاید به یادم بمونی

فقط یه چیز ازت میخوام

همیشه عاشق بمونی


پیامکهای عاشقانه


روی باغ شانه هایت هر و قت اندوهی نشست

در حمل بار غصه ات با شوق شرکت  میکنم


پیامکهای عاشقانه


تقدیم به کسی که کنارم نیست

ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد


پیامکهای عاشقانه


عاشقی مثل فوتبال میمونه

 اگه مهربونی کنی گل میخوری !


پیامکهای عاشقانه


من عاشق آن گلم که در بیابان عشق پژمرده شد

 ولی منت باران نکشید


پیامکهای عاشقانه


دیدار شما آرزوی ماست

روابط عمومی شرکت چشمان بی قرار !!!


پیامکهای عاشقانه


ای کاش

 این جای خالی را تو برایم پر کنی


پیامکهای عاشقانه


دلم میخواد گریه کنم

 برای مرگ رازقی

برای نابودی عشق

واسه زوال عاشقی


پیامکهای عاشقانه