اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

پیامک دوستت دارم

اس ام اس علاقه و دوست داشتن



پیامک دوستت دارم


دوست داشتنَت
گنـــــــــــاه باشد

یا اشتــــباه
گناه می کنم ، تـــــو را

حتــــــی به اشتباه

   

پیامک دوستت دارم


از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی
اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد

و برگه ی دوستت دارم مرا ،
زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت .


پیامک دوستت دارم


اے کاغذ سپید کہ همه ے دردهایم را بہ دوش میکشے

یکبار دیگر رویت مے نویسم

 / بے نهایت دوستش دارم /


پیامک دوستت دارم


دلم برایت تنگ نشده … اصلا
دوست ندارم ببینمت … هیچ وقت

خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر … هرگز
اما با تمام وجود دوستت دارم

 همیشه!


پیامک دوستت دارم


مشترک دوست داشتنی ، اعتبار مهر و وفای شما رو به اتمام است

لطفا برای شارژ مجدد کلمه “دوستت دارم” را ارسال نمایید !


پیامک دوستت دارم


نمی دانم چه دردیست دوست داشتن

همین که پای کســـی به دنیایت باز می شود

پایت از این دنیــــــا بریده می شود


پیامک دوستت دارم


زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

پس با تمام سکوتم دوستت دارم


پیامک دوستت دارم


اندازه دوست داشتن مهم نیست

کیفیتش مهمه

همیشه یک دونه رو دوست داشته باشیم

ولی مــــــــــردونه


پیامک دوستت دارم


دوستت دارم

این تعارف نیست

زندگی من است…


پیامک دوستت دارم


رو برگ یک گلابی
 با یک مداد آبی

هزار دفعه نوشتم
 دوست دارم حسابی


پیامک دوستت دارم