اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

نوشته های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه


نوشته های عاشقانه


میدونی خوش بخت ترین زوج دنیا کیه … ؟

خنده و گریه . . . . !

به ندرت با هم دیده میشن اما وقتی با هم دیده میشن

اون بهترین لحظه ی زندگیه…!

    

نوشته های عاشقانه


از “تو” دلگیر نیستم

 از دلم دلگیرم که نبودنت را صبورانه تحمل میکند !


نوشته های عاشقانه

نبوده ، نیست ، نخواهد بود !

عزیزتر از تو کسی برای من . . .


نوشته های عاشقانه


این که من میکشم درد بی تو بودن نیست

 تاوان با تو بودن است


نوشته های عاشقانه


اگر تو را امتحان میگرفتند ، بی شک من رتبه ی اول میشدم

بس که تکرار کردم نامت را در مرور خاطرات


نوشته های عاشقانه


میترسم کسی بوی تنت را بگیرد ، دلت را بشنود و تو خو بگیری به ماندنش

چه احساس خط خطی و مبهم ایست این عاشقانه های حسود من


نوشته های عاشقانه


فارغ از هرگونه آز و ناز میخواهم تو را

گر نباشم در جهان هم باز میخواهم تو را


نوشته های عاشقانه

جناق میشکستیم و میگفتیم یادم تو را فراموش

امروز تمام استخوانهایم شکسته و هنوز فراموشت نکردم


نوشته های عاشقانه


مهربانتر از من دیدی نشانم بده

کسی که بارها بسوزانیش و باز هم با عشق نگاهت کند


نوشته های عاشقانه


گفتی یلدا می آیی

 انار چشمانم را دانه دانه بر سر راهت ریختم تا راه خانه ام را گم نکنی


نوشته های عاشقانه