اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

SMS DELTANGI

اس ام اس عاشقانه



SMS DELTANGI


لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود

من اسم این لحظه ها را “همیشه” گذاشته ام

  
 
SMS DELTANGI


آن روز ها صدای تو در گوشم می پیچید و خوابم می کرد

این شب ها صدای تو در دلم می پیچد و بیدارم می کند


SMS DELTANGI


کفرم را که در می‌آوری

ایمانم به عشق بیشتر می‌شود


SMS DELTANGI


شب که می شود

نبودن هایت را زیر بالشم می گذارم

و شجاعت خود را

زیر سوال می برم

دوام می آورم تا فردا ؟



SMS DELTANGI



زندگیم رو به راه است

رو به راهی که رفته ای

رو به راهی که مانده ام


SMS DELTANGI


در شبان غم تنهایی خویش

عابد چشم سخنگوی توام

من در این تاریکی

من در این تیره شب جانفرسا

زائر ظلمت گیسوی توام


SMS DELTANGI


گرچه پایان راه ناپیداست

من،به پایان دگرنیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست


SMS DELTANGI


به خلوت بی ماهتاب من بگذر

به شام تار من ای آفتاب من بگذر

کنون که دیده ام از دیدن تو محروم است

فرشته وار شبی رابه خواب من بگذر


SMS DELTANGI


بگو دردی زپشت دردخیزد

هزاران دشنه باجانم ستیزد

بگو فتوا دهد عالم به قتلم

مگر عشق از وجودم می گریزد


SMS DELTANGI


هزاران کلمه در جای خالی ات ریختم اما جای خالی تو پر نشد

 آیا تو از جنس بی نهایت بودی


SMS DELTANGI