اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

متنهای عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



متنهای عاشقانه


بی تو من از نسل بارانم

 چون ابر بهارانم گریانم

بی تو من با چشم گریان

 سیل غم برد آشیانم

  
 
متنهای عاشقانه


بگم سلام دل میگیره

 بگم علیک دل میمیره

فقط میگم دوستت دارم

 این جور دل آروم میگیره


متنهای عاشقانه


مینویسم” د ی د ا ر”

تو اگر بی م ن و دل تنک منی

یک به یک فاصله ها را بردار


متنهای عاشقانه


دوای درد غم خنده باشد

 خوشا آنکه ز غم دل کنده باشد

غم دنیا نخور ای یار دیرین

 که هر کس غم خورد ، بازنده باشد


متنهای عاشقانه


دلم زیباترین دل هاست امروز

درون این دلم غوغاست امروز

دلم را در طبق بنهاده بودم

 دهم آن را به دست یار امروز


متنهای عاشقانه


وقتی کسی نیست که به دادت برسه

داد نزن

شاید از سکوتت بفهمند که چقدر درد و غم تو وجودته


متنهای عاشقانه


پیام آشنائی مهربانیست

 دل بی مهر را دانی بها نیست

فقط دانم که انسانهای عاشق

 هم از غم های عالم رها نیست


متنهای عاشقانه


تو را در مثنوی پیدا نکردم

حضور دیگری پیدا نکردم

سرودم هر غزل تنها تو بودی

 برایت ثانوی پیدا نکردم


متنهای عاشقانه


دوبیتی های من غم میشمارند

 رباعی های من نم میشمارند

غزل هایم برای دیدن تو

 قطره های باران را میشمارند


متنهای عاشقانه


سکوت عاشق در برابر جفای معشوق

 فقط به خاطر حرمت عشق است


متنهای عاشقانه